فیس تدریس-در-دانشگاه‌های-خصوصی-باید-کاهش-یابد

وزارت تحصیلات عالی امارت اسلامی طالبان از دانشگاه‌های خصوصی خواسته است که با کاهش قابل توجه در فیس‌های سمستر جاری به محصلان مساعدت نمایند.

به گزارش افغان نیوز؛ در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(۲۷، سنبله) منتشر شده، خطاب به رؤسا و مؤسسين پوهنتون‌های خصوصی آمده است:«امیدواریم که در همه امور دینی و دنیوی خود شاد و موفق باشید.»

وزارت تحصیلا عالی تصریح کرده است: «به دلیل شیوع ویروس کرونا و تحولات مثبت اخیر در کشور، درس‌های سمستر فعلی مختل و به تاخیر افتاده است،  طوریکه که اکثر پوهنتونهای خصوصی رخصت بوده و در برخی دیگری از آنها درس‌ها به‌شکل آنلاین ادامه داشت.»

اعلامیه افزوده است که وضعیت م‍ذکور بر عوائد داخلی و روزگار مردم خیلی تأثیر منفی برجاه  گذاشته است، بالآخره محصلان پوهنتون‌های فوق الذکر مجبورا از وزارت تحصیلات عالی تقاضای تخفیف در تأدیه فیس‌های تدریسی سمستر فعلی به‌عمل آوردند.

 در اعلامیه از پوهنتون‌های خصوصی خواسته شده که لطف نموده، در صورت کاهش قابل توجه در فیس‌های سمستر جاری به محصلان مساعدت نمایند.
 
این درحالی است که از ورود طالبان به کابل بیش از یک ماه می‌گذرد؛ از آن روز تاکنون، تمامی مکاتب و دانشگاه‌ها تعطیل و برخی با مشکل مالی رو برو شده‌اند.

فیس تدریس در دانشگاه‌های خصوصی باید کاهش یابد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد